Służba bezpieczeństwa i higieny pracy

Misją portalu jest ukazanie szeroko pojętego bezpieczeństwa i higieny pracy jakie wystepuje w zakładach pracy.

Szkolenia liderskie dla liderów i szefów

Jedną z propozycji Akademii Managera są szkolenia liderskie. Jest to propozycja dla osób, które obejmują obecnie stanowiska kierownicze, oraz ich powładnych. Jest to metoda poszerzenia kompetencji menedżera w zakresie zarządzania zmianą, poprawy i wprowadzenia nowych metod komunikacji z zespołem i poprawę jego integracji. Treści mogą być dobrane bezpośrednio przez konsultantów Westhill, którzy realizują kurs, lub mogą być oparte na wewnętrznych kompetencjach istotnych dla danej firmy.

Menedżer szkolenia jako kompleksowa metoda rozwoju

Program szkoleń opiera się na dwóch kanałach – online i offline. W pierwszym z nich uczestnicy mają dostęp do e-booków, wideo i elementów e-learningu, co pozwala na systematyczne poszerzanie i utrwalanie wiedzy. Akademia Menedżera wykorzystuje stronę internetową, wspieraną algorytmami AI, co pozwala na wprowadzenie nauki adaptacyjnej, dopasowanej do kompetencji, potrzeb i możliwości uczestników szkoleń. System ten jest doceniany międzynarodowo jako innowacyjny sposób nauki i angażujące rozwiązanie rozwojowe. Na platformie GAMEHILL znajduje się także zintegrowana diagnoza, która umożliwia zebranie informacji i ustalenie obszarów, na których najbardziej należy się skupić podczas stacjonarnych spotkań. 

 W czasie warsztatów w czasie rzeczywistym jest wiele tematów do wyboru. Badanie TEAM PLUS sprawdza jakość pracy zespołowej, korzystając z oceny członków zespołu. Pozwala zobaczyć działanie grupy zarówno z perspektywy jej pracownika, jak i przełożonego. Raport zawiera 10 wymiarów efektywności zespołowej – pokazuje, jakie są mocne strony danego zespołu, a nad czym należy jeszcze popracować. Warsztat pozwala grupie ustalić wspólne cele, wartości i uzgodnić, jakie działania pomogą grupie funkcjonować lepiej. 

Działania rozwojowe obejmują też warsztaty z elementami coachingu i kultury feedbacku. Uczestnicy uczą się na nich, jak wykorzystać potencjał managera i jego zespołu, jednocześnie ucząc typów reakcji i udzielania informacji zwrotnej. Symulacje rozmów na typowe tematy są praktycznym narzędziem, który jest silnie związany z aspektami występującymi na co dzień w pracy – rozwój zawodowy, nowy styl realizacji zadań i dążenie do poprawy obsługi klienta. 

Ważnym elementem szkoleń jest przygotowanie managera do funkcjonowania w świecie VUCA. Na warsztatach może nauczyć się, w jaki sposób zarządzać zmianą i za pomocą jakich technik może zmieniać organizację wewnątrz swojego zespołu. Dzięki technice komunikacji Cel – Obraz – Plan – Rola, wprowadzanej na zajęciach, lider uczy się organizować i prowadzić grupę w zmiennych warunkach. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Prev
Pierwsze tablety firmy Zebra dla służby zdrowia zapewniają wyższy poziom komfortu dla pacjentów i personelu medycznego

Pierwsze tablety firmy Zebra dla służby zdrowia zapewniają wyższy poziom komfortu dla pacjentów i personelu medycznego

Nowa seria wytrzymałych tabletów ET4x-HC oferuje funkcje klasy korporacyjnej i

Next
Czy można znaleźć marki, które są przyjazne dla środowiska?

Czy można znaleźć marki, które są przyjazne dla środowiska?

Można znaleźć marki, które twierdzą, że są przyjazne dla środowiska, ale nie ma

You May Also Like